Odvaha, nadšenie a tvrdá drina: FutbalTour prináša ľuďom emócie

3 minúty čítania
Autor: Jakub Vaverka

Na začiatku každého úspešného biznisu sú nápad a chuť pracovať. Inak to nebolo ani v prípade FutbalTour. 

Sprostredkovať ľuďom emóciu

„S otcom som podnikal v sfére výstavníctva. Cestovali sme po Európe a všade kde som bol, som išiel na futbal. Napadlo mi, prečo by som túto emóciu nemohol sprostredkovať ľuďom,“
hovorí Július Turček, jeden zo zakladateľov cestovnej kancelárie FutbalTour.

Spolu s Matejom Očenášom vytvorili najprv projekt s názvom podnafutbal.sk, ktorý následne získal meno FutbalTour, dnes známe nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike, v Maďarsku či v Rakúsku.

„Situáciu na trhu sme poznali, v rokoch 2008 až 2010 nebolo vycestovanie na futbal vôbec jednoduché,“ približuje Matej Očenáš. „Uvedomovali sme si medzeru, ktorá tu bola. Absolútnou prioritou je pre nás od začiatku prístup ku klientom. Snažíme sa ich pozitívne prekvapiť, urobiť vždy niečo navyše.“ 

Práve zážitky a emócie klientov sú od dňa číslo 1 hnacím motorov Mateja aj Júliusa. „Sedemdesiatročný pán sa nám rozplakal na milánskom San Sire. Do posledných chvíľ neveril, že za vtedajších 2000 slovenských korún sa tam dostane,“ prezrádza Julo Turček.

Autenticita, nadšenie a zápal

FutbalTour si robí marketing sám, pretože si zakladá na autenticite. Cestovná kancelária smerom von komunikuje veci, ktoré chce a ako chce.

„Práca nás vyslovene baví.“

Nechýba ani rada pre začínajúcich biznismenov, ktorá je, samozrejme, aplikovateľná prakticky v každej životnej sfére.

„Nesmie chýbať odvaha začať. Predpokladom úspechu sú z môjho pohľadu nadšenie a zápal, ochota tvrdo pracovať a mať vyšší cieľ ako len zarobiť a zbohatnúť. Človek by mal chcieť niečo vytvoriť, priniesť hodnotu a zárobky prídu samé,“
dodáva Matej Očenáš.

  • Príbeh začiatku CK FutbalTour si detailnejšie môžete vypočuť na tomto odkaze.

Sledujte nás aj na našich sociálnych sieťach FacebookInstagram Tik-Tok