FAQ

Čo je v cene zájazdu?

V cene kompletného leteckého zájazdu sú: obojsmerná letenka so všetkými poplatkami, ubytovanie minimálne na 1 noc v 3* hoteli (podľa požiadavky a potrieb viac nocí), vstupenka základnej kategórie (kdekoľvek na štadióne podľa dostupnosti, najčastejšie za bránku), služby slovensky/česky hovoriaceho delegáta.

Čo je v cene vstupenky?

V cene je samostatná vstupenka základnej kategórie, na miesto kdekoľvek na štadióne podľa dostupnosti, najčastejšie za bránku. Všetky ostatné vstupenky do vami vybraných častí štadióna sú k dispozícii na vyžiadanie za príplatok alebo sú ceny uvedené v ponuke, ktorú dostanete emailom. Cena za príplatky vždy záleží od konkrétneho zápasu a jeho dôležitosti či atraktivity.

Aká vstupenka je v cene zájazdu?

V ponuke zájazdu je vždy vstupenka základnej kategórie. V závislosti od konkrétneho zápasu a dostupnosti môže byť v tejto kategórii vstupenka do akéhokoľvek sektoru na štadióne, najčastejšie za bránku. Vstupenky vyšších kategórií do vami vybraných častí štadióna vieme zabezpečiť za príplatok, ktorý vám oznámime v základnej ponuke alebo pri ďalšej komunikácii. Cena za príplatky vždy záleží od konkrétneho zápasu a jeho dôležitosti či atraktivity. Jednotlivé kategórie vstupeniek sú uvedené pri zájazdoch na webstránke.

Prečo sa cena zájazdu na webstránke mení?

Je to hlavne kvôli cenám leteniek, ktoré sa môžu zmeniť v priebehu hodiny či dňa. Ceny sa zvyšujú s blížiacim sa dátumom zájazdu, takže je vhodné zabezpečiť si zájazd čo najskôr.

Prečo je cena zájazdu na webstránke iná, ako ste mi poslali v ponuke?

Pretože ceny zájazdov na webstránke sú vždy stanovené „od“. Snažíme sa, aby boli čo najpresnejšie, ale na konečnú cenu vplýva množstvo faktorov (miesto odletu/príletu, letenka, ubytovanie, kategória vstupenky atď.), ktoré vyplynú až z konkrétnych požiadaviek klienta. Každú ponuku posudzujeme individuálne, aby sme vyhoveli každému zákazníkovi.

Dokedy platí cena uvedená na webstránke?

Nie je možné to presne určiť. Ceny sa menia v závislosti od cien leteniek, ubytovania, vstupeniek a požiadaviek klienta.

Kedy sa treba prihlásiť na zájazd?

Pri športových zájazdoch väčšinou neplatí populárny "last minute", čiže objednávka až na poslednú chvíľu. Práve naopak, čím skôr si zájazd objednáte, tým bude cena nižšia. Najvýhodnejšie ceny vstupeniek aj zájazdov môžete využiť iba pri čo najskoršej rezervácii a úhrade. Ideálne aj niekoľko mesiacov vopred. Prestížne a najslávnejšie športové zápasy podujatia sú vypredané dlhé obdobie pred ich konaním. Je veľmi náročné a oveľa drahšie uspokojiť požiadavky klientov pár dní pred zápasom, turnajom či podujatím.

Ako sa môžem prihlásiť na zájazd?

Najjednoduchší a najlepší spôsob je vyplnenie nezáväzného rezervačného formulára pri vybranom zájazde alebo napísanie požiadavky na email info@futbaltour.sk. Kedykoľvek nás môžete kontaktovať aj telefonicky na číslach uvedených v sekcii "kontakt".

Čo treba uviesť do nezáväzného rezervačného formulára?

Najlepšie je uviesť čo najviac informácií, ktoré vás zaujímajú, aby sme mohli pripraviť ponuku presne podľa požiadaviek. Dôležité je najmä miesto odletu/príletu, dátum odletu/príletu, počet osôb, počet nocí, kategória hotela, kategória vstupenky, zabezpečenie transferov a iné špeciálne požiadavky.

Čo sa stane po vyplnení nezáväzného rezervačného formulára?

Do 24 hodín, avšak v praxi oveľa skôr, vás bude kontaktovať emailom alebo telefonicky náš pracovník. Ak ste uviedli všetky potrebné požiadavky, obratom vám pošleme základnú ponuku na zájazd.

Je cena zájazdu v základnej ponuke konečná?

Áno, cena v ponuke, ktorú sme vám poslali na email, je konečná a bez ďalších skrytých poplatkov.

Ako dlho platí cena zájazdu v základnej ponuke?

Cenu zájazdu garantujeme v deň poslania ponuky. Keďže ceny leteniek, hotelov, vstupeniek sa môžu na základe rôznych faktorov meniť, pri záujme v ďalších dňoch musíme cenu zájazdu vždy preveriť.

Čo musím spraviť, ak mám záväzný záujem o zájazd podľa ponuky?

V prípade záväzného záujmu potrebujeme čo najskôr fakturačné údaje klienta. Fakturačné údaje fyzickej osoby sú meno a adresa, pri právnických osobách sú to firemné fakturačné údaje. Keď nám tieto údaje pošlete, obratom vám vystavíme faktúru a pošleme ju na email.

Dokedy je potrebné uhradiť faktúru?

Faktúru by ste mali uhradiť čo najskôr, ideálne v deň, kedy ste ju dostali na email. Ak ju neuhradíte v priebehu dňa, je možné, že cena zájazdu sa môže zmeniť a budeme vám musieť pripraviť novú ponuku aj faktúru.

Akými spôsobmi je možné zaplatiť faktúru?

Po doručení faktúry môžete vykonať platbu priamym vkladom/prevodom v banke na niektorý z našich účtov alebo bankovým prevodom prostredníctvom internetu.

Dá sa vo vašej kancelárii platiť kartou?

Platba kartou v našej kancelárii v súčasnosti nie je možná.

Kedy a ako dostanem inštrukcie na zájazd?

Detailné inštrukcie na zájazd dostanete 7-10 dní pred odletom prostredníctvom emailu. Samozrejme nás môžete kedykoľvek kontaktovať emailom alebo telefonicky a spýtať sa na akékoľvek detaily ohľadom zájazdu.

Kedy a ako dostanem letenky a ďalšie potrebné dokumenty na zájazd?

Letenky dostanete buď elektronickou formou na email alebo priamo na letisku pred odletom na zájazd. Záleží to od konkrétneho zájazdu, destinácie a leteckej spoločnosti. Ostatné dokumenty (voucher na hotel, poistenie...) dostanete emailom alebo pri osobnom stretnutí na letisku.

Kedy a kde dostanem vstupenky?

Vždy to záleží od konkrétneho zápasu či zájazdu. Väčšinou ich odovzdá náš kolega-delegát po príchode do destinácie alebo vás budú čakať na recepcii hotela v obálke s vašim menom. Je to overený a najbezpečnejší možný spôsob odovzdania vstupeniek. V niektorých prípadoch máme vstupenky priamo v našej kancelárii, niekoľko dní pred zápasom. Bohužiaľ väčšinou nie je možné poslať vstupenky ku vám domov, keďže kluby ich často poskytujú až pár dní pred zápasom.

Aké doklady potrebujem?

Naše zájazdy sú väčšinou v krajinách Európskej únie (Anglicko, Španielsko, Nemecko, Taliansko, Francúzsko), takže vám stačí občiansky preukaz. Cestovný pas je potrebný iba pri ceste do krajín, ktoré nie sú v EÚ.

Na zájazd pôjdem sám, poskytujete ubytovanie v jednolôžkových izbách?

Cena v zájazde je vždy kalkulovaná na dvojlôžkovú izbu. Za príplatok však zabezpečíme aj ubytovanie v jednolôžkových izbách alebo vás v prípade záujmu a súhlasu môžeme ubytovať do dvojposteľovej izby s iným klientom, ktorý takisto cestuje sám alebo v nepárnom počte. Upozorňujeme, že nenesieme zodpovednosť za správanie, hygienické návyky a názory spolubývajúceho.

Na zájazd pôjdeme traja, piati, nepárny počet. Je to problém pri ubytovaní?

Cena v zájazde je vždy kalkulovaná na dvojlôžkovú izbu. Zabezpečíme ubytovanie pre akýkoľvek počet klientov. Je však potrebné počítať s tým, že väčšina hotelov, ktoré využívame, má štandardne dvojlôžkové izby. Samozrejme sa pokúsime vyhovieť a zabezpečiť aj trojposteľovú izbu, ak je to možné.

Odkiaľ sa letí na zájazd?

Najčastejšie sa na zájazdy letí z Bratislavy, často však využívame aj Viedeň, Prahu, Brno, Košice a Budapešť. Záleží to od konkrétneho zájazdu a vybranej destinácie, do ktorej z jednotlivých letísk lietajú konkrétne letecké spoločnosti.

Kde je hotel, v ktorej časti mesta?

Spolupracujeme s rôznymi hotelmi v rôznych mestách. Prioritne ponúkame 3* hoteli s výbornou dostupnosťou do centra alebo ku štadiónu, ktoré sú v blízkosti stanice metra alebo iných dopravných prostriedkov. Na vyžiadanie zabezpečíme akýkoľvek hotel, presne podľa požiadaviek klienta.

Ako je to so stravovaním?

Stravovanie klientov počas zájazdu je individuálne. Môžeme vám zabezpečiť raňajky alebo večeru na hoteli, odporučiť dobré reštaurácie v jednotlivých destináciách alebo poradiť, kde sa dá najesť podľa vašich predstáv a chute. Ak máte záujem o raňajky na hoteli v cene zájazdu, je potrebné, aby ste nám to vopred oznámili pri rezervácii.

Aké vreckové si mám vziať na zájazd? Mám platiť v hotovosti alebo kartou?

Výška vreckového je u každého klienta individuálna. Záleží od vašich možností, životného vkusu a štandardu. Na väčšine miest sa dá platiť pohodlne kartami, ale odporúčame mať pri sebe aj hotovosť. Napríklad na občerstvenie na štadiónoch.

Čo si môžem/nemôžem vziať na štadión?

Na štadión odporúčame vziať iba nevyhnutné veci ako sú peňaženka, osobné doklady, a samozrejme vstupenka. Vždy a všade je dovolené si vziať fotoaparát bežných rozmerov. Zakázané sú iba aparáty s veľkými objektívmi. Na väčšinu štadiónov je možné si vziať aj malú príručnú tašku alebo batoh. Pri vstupe absolvuje každý osobnú prehliadku, usporiadatelia vás môžu vyzvať, aby ste im ukázali obsah tašky alebo batohu.

Kedy mám ísť na štadión?

Odporúčame byť na štadióne približne hodinu pred začiatkom zápasu. Väčšinou sa brány štadióna otvárajú dve hodiny pred zápasom. Záleží od každého klienta, koľko pred začiatkom zápasu chce byť na štadióne. Domáci fanúšikovia chodia väčšinou až na poslednú chvíľu a tak sa vyhnete prípadným radám pri vstupe.

Ako sa mám dostať na štadión?

Najjednoduchším a najlepším spôsobom je najčastejšie metro. Na väčšinu štadiónov, na ktoré organizujeme zájazdy, sa dá dostať metrom veľmi rýchlo a pohodlne z akejkoľvek časti mesta. Je potrebné počítať s tým, že pred zápasom aj po zápase bývajú vagóny metra preplnené a cesta môže trvať dlhšie. Cestu na štadión vám vždy vysvetlíme pred odchodom na zájazd alebo vám pomôže delegát priamo na mieste.

Kde budem sedieť?

Každá vstupenka je označená presným číslom sektoru, radu a miesta. Prípadne vám veľmi radi pomôžu usporiadatelia priamo na štadióne.

Idem na zápas s kamarátom alebo partiou, budeme sedieť vedľa seba?

Na každý zápas garantujeme dve vstupenky vedľa seba, tzv. „dvojičku“. V prípade väčšej skupiny sa vždy pokúsime zabezpečiť všetky miesta vedľa seba, ale nevieme to garantovať na každý zápas. Ak klient vyžaduje tri vstupenky vedľa seba (päť, sedem...akýkoľvek nepárny počet), v tomto prípade ich zabezpečíme za príplatok.

Je možná prehliadka štadióna?

Prehliadky štadiónov sa organizujú v dňoch, kedy sa nehrá zápas. Vstupenku na prehliadku vám môžeme zabezpečiť vopred alebo si ju môžete zakúpiť priamo na mieste.

Aký je program zájazdu?

Program zájazdu je väčšinou individuálny. Hlavným bodom je samozrejme návšteva zápasu. Okrem toho si klient môže spraviť program podľa toho, čo mu vyhovuje a čo ho zaujíma. Od prehliadky mesta, cez návštevu iných športových alebo kultúrnych podujatí, až po degustáciu miestnych špecialít.

Bude delegát so mnou počas celého zájazdu?

Delegát odletí so skupinou priamo z letiska alebo bude čakať na letisku v mieste konania zápasu, prípadne na hoteli. Vždy to záleží od konkrétneho zápasu/zájazdu a destinácie. Delegát zariadi bezproblémový presun z letiska na hotel, ubytovanie na hoteli, odovzdá vstupenky, podá základné informácie o meste, doprave, ceste na štadión. V prípade záujmu zariadi prehliadku mesta, odporučí kvalitné reštaurácie či poskytne iné zaujímavé tipy.

Musím sa počas celého zájazdu viazať na delegáta?

Vôbec nie. Klienti majú absolútnu voľnosť a služby delegáta využívajú podľa svojich potrieb, na základe dohody, požiadavky alebo v najnevyhnutnejších prípadoch.

Musím sa pred zájazdom poistiť?

V cene základného zájazdu nie je poistenie. Doporučujeme však doobjednať nadštandardné exkluzívne komplexné cestovné poistenie, v cene 2,50 €/osoba/deň. Výhodou poistenia je najmä storno zájazdu až do výšky 90 % z ceny. Poistenie je pripravené špeciálne na mieru pre futbalové zájazdy a ich špecifiká.

Chcem ísť na váš zájazd, ale chcem odletieť alebo priletieť skôr/neskôr. Je to možné?

Dátumy uvedené pri zájazdoch nemusia byť vždy definitívne. Odlet aj prílet radi upravíme presne podľa vašich predstáv a požiadaviek. Dôležite je, aby ste vždy stihli zápas.

Chcem ísť na zápas/podujatie, ktoré nemáte v ponuke. Viete mi pripraviť zájazd?

Zájazd na akýkoľvek zápas či iné športové alebo kultúrne podujatie kdekoľvek na svete pripravíme presne podľa vašich požiadaviek.

Chcem dať zájazd/vstupenky ako darček. Je možné kúpiť darčekovú poukážku?

Každý zájazd či vstupenku z našej ponuky môžete darovať vo forme darčekovej poukážky k narodeninám, výročiu svadby, Valentínovi, promócii, novomanželom, rodine, dôležitému klientovi, či významnému obchodnému partnerovi. Šanca vidieť svoje mužstvo na živo a zažiť jedinečnú futbalovú atmosféru na vypredanom štadióne je snom každého fanúšika Darčekové poukážky vám vyrobíme na mieru. Ak nechcete kupovať konkrétny zájazd, darujte darčekové poukážky v ľubovoľnej hodnote. Darčeková poukážka je vyrobená z kvalitného papiera s dizajnom a textom podľa vašich požiadaviek.

Máte katalóg/brožúru s ponukou zájazdov, ktorú by ste mi mohli poslať?

Samozrejme, katalóg zájazdov máme k dispozícii. Pošleme vám ho na vyžiadanie alebo si ho môžete pozrieť v našich partnerských agentúrach a cestovných kanceláriách po celom Slovensku. Kompletný sortiment, aktuálne ceny aj dostupnosť zájazdov sú však vždy uvedené na webstránke.